Formació en Article 19

Personal Operari de Fàbrica de Pinsos Compostos: línia de producció i muntatge

Descripció

Aquesta formació està dirigida a donar compliment als articles 18 i 19 de la Llei de prevenció de riscos laborals i està destinada al personal operari que realitza tasques de producció i muntatge en fàbriques de pinsos compostos.

Objectius

Donar compliment als articles 18 i 19 de la Llei de prevenció de riscos laborals mitjançant l’adquisició de coneixements preventius bàsics, generals i específics del lloc de treball per part del personal operari de fàbrica de pinsos compostos que realitza tasques a la línia de producció i muntatge. Aquests coneixements han de permetre conèixer el marc normatiu vigent, identificar els riscos associats al lloc de treball i aplicar les mesures preventives i de protecció corresponents.

Així mateix, es pretén fomentar una cultura preventiva integrada en l’activitat diària, facilitant les eines necessàries per aplicar correctament els procediments establerts en el pla de prevenció de riscos laborals, amb l’objectiu de garantir unes condicions de treball segures i saludables.

Continguts

Mòdul 1: Introducció a la prevenció de riscos laborals

Mòdul 2: Riscos generals

Mòdul 3: Emergències i primers auxilis

Mòdul 4: Equips de protecció individual (EPI)

Mòdul 5: Senyalització

Mòdul 6: Normativa i riscos específics del lloc de treball
SEGURETAT EN EL TREBALL: Caigudes al mateix i a diferent nivell, cops, talls i atrapaments , projecció de partícules , pols i atmósferes explosives, espais confinats, riscos elèctrics ,EPIS HIGIENE INDUSTRIAL ( Ambient térmic, exposició a soroll i exposició a contaminants químics ) ERGONOMIA, ( Manipulació de càrregues, postures forçades i moviments repetitius ) PSICOSOCIOLOGIA APLICADA ( Factors de riscos psisocials: estrés laboral, sindreome burnout, violència en el treball )

Formació exclusiva per a empreses clients

Aquest curs està disponible únicament per a empreses que ja són clientes de Previntegral.

Convocatòries disponibles

  • novembre 3, 2026 11:00 am a novembre 3, 2026 1:00 pm (Aula Virtual) - 30 places disponibles

Vols realitzar la inscripció?

Omple el formulari d'inscripció per realitzar la matrícula al curs.